poniedziałek, 1 września 2014

Obiecany ptak.

Miał być ptak i jest.
Gatunek raczej jakiś morski, więc pozwoliłam sobie obrazek w pierwszej odsłonie "przybrać" muszelkami :)





Całość wyhaftowana wg wzoru I.H. Vauteir pt "Le Chavarier Arlequin" na materiale Floba Superfina 35 ct, dwiema nitkami muliny DMC.
Pierwszy raz haftowałam na flobie i jestem bardzo zadowolona, a prasowanie oczywiście o niebo łatwiejsze niż w przypadku czystego lnu:)

Piegucha - wiem, że moje zapasy wstążeczkowe przy Twoich są bardzo skromne i chętnie przejęłabym to co trzymasz w swoich woreczkach... :)  Jeśli chodzi o sposób przechowywania, to żadnej pani w pasmanterii nie podejrzałam, ale zdaję sobie sprawę, że moja metoda, to nic odkrywczego, cieszę się jednak, że dałam radę zapanować nad chaosem:)
aeljot - tak, zdecydowanie kiedy jest porządek szybciej można skompletować wszystko co jest potrzebne do nowego projektu
Chranna - ta z owieczkami jest wyjątkowo śliczna, ale i niezwykła:  kupiłam ją aż w Singapurze, okropnie była droga, i teraz aż się boję ją ruszyć:) Oczywiście ja też całość przechowuje w pudełkach.
Edyta Godzic - och, widziałam bardziej imponujące kolekcje, ale i tak się cieszę z mojej :)
Aniele7Q - na  pewno "moim" sposobem szybciej uporządkujesz wstążeczki,  - polecam!
Promyk - musisz się barć za robotę sama - nie przyjadę :):) Ale duchem wspierać będę !!!



20 komentarzy:

  1. Przepiękny! Muszelki bardzo do niego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny hafcik:) Choc na lnie:P
    Ojej, ale mi tu odpisalas:P Mnie sie po prostu skojarzylo z katowickimi pasmanteriami, gdzies cos takiego widzialam, ale Ty doszlas do tego przez swoja inspiracje, wiec nie chcialam o nic oskarzac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny haft. Z tymi muszelkami prezentuje się cudnie! Śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudny... ja mam podobnego, być może z tej samej serii i bardzo mi się podoba... może zabiorę go ze sobą w przyszłym roku nad morze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik. Jaki to kolor Floby?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ptak! Muszę Ci powiedzieć, że te ptaki, bo jest ich kilka, chodzą za mną od długiego czasu:) Też bardzo mi się podobają.
    Floba jest super! Wygląda jak czysty len a nie jest i ta łatwość w prasowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft i rewelacyjny pomysł z muszelkami - taka kropka nad i.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, choć taki smutny zarazem

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft, piękna praca!

    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie prezentuje się ten ptaszek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny, zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrazki z tej serii chodza za mna od roku !
    Przepieknie to zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały haft!!!! Robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, śliczny ptaszek.
    Uspokajające barwy...
    Prześlicznie wygląda, a muszelki pięknie dopełniają obraz ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !