niedziela, 14 sierpnia 2016

Za szkłem...

Tak, zwierzątka leśne są już oprawione w ramkach i za szkłem. Jak dla mnie kolor ramki i passe-partou zostały ładnie dobrane i efekt końcowy naprawdę mi się podoba.


W szkle niestety trochę odbija się świat... :(



Na oprawę niestety nie załapał się zajączek, ale pojedzie w drugiej turze razem z kardynałkiem :)
Muszę przy tej okazji podziękować Wam za wszystkie miłe słowa pod adresem mojego haftu na czarnej kanwie - cieszę się ogromnie i jeszcze raz dziękuję !

19 komentarzy:

  1. Śliczne obrazki i ładnie oprawione:-)
    Pozdrawiam:-*

    OdpowiedzUsuń
  2. W oprawie Twoje dzieła wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt :) Ja zazwyczaj decyduję się na szkło antyrefleksyjne - jest droższe, ale nic się nie odbija :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obrazki, dzięki oprawie zyskały bardzo dużo! Będą się cudnie prezentowały na ścianie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet.
    Hafty są świetnie oprawione i ramki i passepartout, wszystko razem wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny efekt, takich ramek jeszcze nie widzialam. Ale strasznie jestem ciekawa jak kardynalka oprawisz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprawa świetnie dobrana - fantastyczny komplet powstał.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pięknie im w tym ramkach! Ja zwykle robię zdjęcia bez szybki i wkładam ja dopiero po ich wykonaniu, bo zwykle oprawiam sama :) Ale jeśli jest inaczej, ustawiam obrazek na podłodze i robię zdjęcie troszkę z góry, mając światło z lewej strony. Wtedy nie odbija się ono w szkle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie są oprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyczna, elegancka oprawa! Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny komplecik!Twoje zwierzątka dostały rewelacyjne ramy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie prezentuje się cała leśna gromadka! Idealnie dobrałaś ramki!
    SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kolekcja!
    ____________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Ada!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !