niedziela, 5 listopada 2017

Po czasie..

Halloween 2017 to już historia, ale ja dopiero teraz mogę pokazać co wyhaftowałam z tej okazji.
To skromna zawieszka, ale jest wszystko co być powinno: dynia, kot, jakaś mała czarownica... :)
Wzór znaleziony na Pintereście, biała kanwa Aida 20, mulina DMC. 
Przygotowania do pracy:


Efekt końcowy w plenerze:


I w domu:


Powstał nie tylko haft, była też dynia, którą wydrążył mąż, a Marcel zapozwał :


Zęby moim zdaniem są szczegolnie udane :)


Teraz zajmuję się haftami z których będę robić kartki na Boże Narodzenie, więc nie wiem co pokażę za tydzień, skoro kartki mają być niespodzianką.


12 komentarzy:

  1. Bardzo uroczy wzorek i śliczna zawieszka. Dynia wyszła imponująco!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza ta mała czarownica i cudna zabawna dynia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zawieszka, świetny wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dynia śmieszna :) Na początku myślałam że dziewczynka ma pajączka na lince - fajna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomba! Wzorek swietny ,wykonanie rowniez ,bootifull :)
    Dyniowe uzebienie pierwsza klasa :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie się prezentują! najbardziej oczywiście Marcel :)))))))) jaki on jest puchaty! rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny hafcik wybrałaś na tę zawieszkę no i to piękne wykonanie :)

    alez mnie długo tu u ciebie nie było, muszę nadrobić zaleglosci i cofnać się daleko wstecz z czytaniem postów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiałam się z dyni, faktycznie zęby pierwsza klasa:))) a zawieszka śliczna, czekam na te cuda, które tworzysz:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super hafcik :) A dynia pierwszą klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale swietna dynia! A hafcik jaki sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !