niedziela, 18 marca 2018

On już widzi :)

Tak, kolorowy Mandala Cat ma już oczy i patrzy co też się dookoła dzieje..


A trochę się dzieje: zatęskniłam za pracą na lnie i z tej potrzeby powstała zakładka do książki:



Najwięcej czau jednak poświęciłam mojej wielobarwnej chuście, robiło się ją bardzo przyjemnie z radością czekając na przenikanie kolorów.
Gienka pomagała jak mogła:

Chusta już gotowa - na razie nie mam fotki, gdzie widać ją w pełnym kształcicie, ale nie jest  wyjątkowa: to trójkąt zrobiony najprostszymi słupkami, bo nie przepadam za skomplikowanymi ażurami, chociaż jednocześnie podziwiam autorki takich prac.



Obecne trwają prace w temacie... zajęcy:)

19 komentarzy:

  1. Same piękności pokazujesz! Szczególnie urzekła mnie zakładka. Teraz czekam na zające:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft z kotem zapowiada się cudownie!!!!Chusta jest bardzo fajna taka kolorowa:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka bardzo elegancka, chusta śliczna, kot zapowiada się wspaniale... A, i książka mnie zainteresowała. Głaski dla Gienki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot zapowiada się cudnie. Też lubię jak coś z haftu na mnie zerka . Oczywiście jeśli ma oczy 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą książką o kocie. Muszę ją koniecznie zdobyć.
    Hafcik cudnie się zapowiada, czekam na finał. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolory kot oraz przepiękna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi się bardzo podoba:) I kot, i zakładka, i chusta. Tym bardziej, że ostatnio mam wenę na szydełkowe chusty:) Świetne kolorki! Takie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW! Cudna chusta! Naprawdę podziwiam, bo szydełko i druty to dla mnie w dalszym ciągu czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękności przygotowałaś. A chusta kolory ma po prostu magiczne. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna chusta - kolory są boskie, a kotek coraz ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta wyszła super, kot zaczyna się materializować i zapowiada się świetnie, ale ta skromna, szara zakładeczka mnie po protu urzekła, jest przepiękna - mega elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już widzę, że mandalowy kot jest piękny, zakładka misternie zrobiona, a kolory chusty cudownie wiosenne :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi,hi, ja też wyobrażam sobie, że jak haftowane zwierzę dostaje poszczególne części ciała, to tak, jakby życie w nie wchodziło.
    Przenikające się kolory chusty są urzekające.
    Zakładka bardzo elegancką.
    Mmizianki dla koteńki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna chusta, a kolorowy kocur cudny, nie spotkałam nigdzie tego wzoru, będę z ciekawością zaglądać. Bardzo elegancka zakładka, właśnie mi przypomniałaś, że ja jeszcze nie mam w ogóle xxx zakładki:)) Książka pewnie ciekawa? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kociak zapowiada się niesamowicie:-)
    Zakładka jest przepiękna, a chusta w sam raz na wiosnę:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na razie widzi, niebawem zacznie chłeptać mleko :-))
    Zakładeczka świetna, chusta w pięknych kolorkach a zajęcy doczekać się nie mogę, skokami przebierając :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna chusta - kolory są mega, uwielbiam takie :)
    ciekawa jestem tego haftowanego kota, już robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !