niedziela, 5 lipca 2015

Kolorowe ptaszki.

Ostatnio pisałam, że zakładka z sowami to nie było ostanie słowo w temacie ptaków. Bardzo spodobały mi się małe ptaszki z 289 numeru Cross Stitchera i postanowiłam je wyhaftować.
Powstały na kanwie 20-stce w kolorze 443 jasnoróżowym, na zdjęciach kolor jest  raczej niewidoczny :(









Jak widać kolory są naprawdę żywe i myślę, że jeśli zdobędę odpowiednie rameczki to powstaną fajne małe obrazki.
Obecnie pracuję nad trzecim ptaszkiem:

I nad następna chustą - pierwszy w życiu ażur - nie chcecie wiedzieć ile razy prułam, bo nigdy czegoś takiego nie robiłam....

Chusta powstaje z surowego jedwabiu wg. projektu Iwony Eriksson "Efekt motyla" , aha i nie jest biała, tylko ecru.
Miłego haftowanie pomimo upałów !

11 komentarzy:

  1. Prześliczne te ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Such pretty birds on pale pink. :D
    Your knitting is lovely.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też wpadły w oko te bajecznie kolorowe ptaszki. Będą radosne obrazeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ptaszki są cudowne, super kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne ptaszki, upał nie odpuszcza, dzisiaj było u nas 32 stopnie w cieniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, wesole, ale ciekawe czy takie w naturze mozna gdzies spotkac?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ptaszki. Chusta zapowiada się ciekawie. Podziwiam że przy takim upale możesz trzymać druty.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęczowe maleństwa :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, mega kolorowe ptaszki!
    Za chustę szczerze Cię podziwiam. Pewnie jakieś cudeńko stworzysz:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !