niedziela, 7 lutego 2016

Wyhaftuję jeszcze raz...

Wzór jest prosty i nowa zakładka do książki powinna być idealna... Ale tak się spieszyłam, że zrobiłam za małe przerwy miedzy wyrazem "tu" a "czyta"  :(
Napis jest więc trochę nieczytelny -  obiecuję, że wyhaftuję tą zakładkę jeszcze raz :)
Napis brzmi: "Iwona tu czyta"...





Wzór kociego alfabetu znalazłam na Pinterescie, zakładkę wyhaftowałam na kanwie 14 -stce, czarną muliną DMC.


Moim zdaniem ten alfabet jest super i na pewno będę jeszcze nim "pisała" :)

Edyta Godzic - tak to "Kardynałek" Dimensions się robi !

11 komentarzy:

  1. Świetny jest ,to fakt...też kiedyś go wyszywałam:)
    Bardzo mi się podoba w formie zakładeczki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, przydałby się odstęp, ale i tak świetny pomysł na zakładkę. Gdzieś mam ten alfabet...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam gdzieś ten alfabet.
    Fajny pomysł na zakładkę. Świetnie wygląda.
    Wiedziałam, że trafię z tym kardynałkiem:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmień tylko kolor backstitchy w pierwszych literkach wyrazów i będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kiedyś też wykorzystać ten koci alfabet, bo jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka super! :)
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !