niedziela, 6 marca 2016

Oznaki wiosny..

U mnie oczywiście haftowane, znowu wzory The Prairer Schooler.
Na początku miała być tylko pani króliczyca z marchewką...a skończyło się na trzech królikach, ptaszku i kurce z kurczakami :)


Ta od której wszystko się zaczęło :


A później już poszło...




Całość wyhaftowana na kanwie 20-stce w kolorze 306 beżowobrązowym, jedną nitką muliny DMC.
Teraz pozostało mi jeszcze "tylko" całość zagospodarować....  Jak mi się uda, to się pochwalę :)

Chranna - ta z małym króliczkiem mnie kusi...:)

22 komentarze:

  1. Fantastyczne wzory, ciekawa jestem jak je oprawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne hafciki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne obrazki, piękny haft!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh how pretty this new collection of yours is!

    OdpowiedzUsuń
  5. Artystyczne obrazki!:) Króliki kojarzą mk się z Alicją w Krainie Czarów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten hafcik z kurką jest cudny :) Cała reszta bardzo ładna. Nie widziałam nigdzie takich wzorków.
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli kaczka, kogucik, zające i baranek w niełasce? :)))
    Śliczne są i bardzo im pasuje ta kanwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli kaczka, kogucik, zające i baranek w niełasce? :)))
    Śliczne są i bardzo im pasuje ta kanwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe wzory! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne hafciki, pierwsze co pomyślałam jak je zobaczyłam to Alicja z krainy czarów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne wzorki! lubię taki styl ;-) ciekawam, jak je wykorzystasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędnie piękne hafty i bardzo niebanalne wzory! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne hafty, bardzo ciekawe wzory. Jeszcze takich nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !