niedziela, 27 listopada 2016

Zimowo - świątecznie...

Nadchodzące święta zdominowały wszystko co robię, powstają gwiazdki i drobne hafty z których będą zawieszki i kartki.

Choinki wyrastają na lnie:



Jelonek wskoczy na kartkę:


Trzy zawieszki, już gotowe:





A z tych kwiatków, to będę gwiazdki..., tak, tak to da się zrobić :)

Wracając do mojej nieudanej zakładki z jamniczkami - nie da się jej na pewno uratować, muszę to przeboleć i uważać w przyszłości.

Piegucha: Zdecydowanie mnie przeceniłaś, za nowe techniki rękodzielnicze już się nie zabieram, haft, druty i szydełko i wyżej nie podskoczę :)
Edyta Godzic: nie przesadzam zachwycając się Twoimi gwiazdkami, bo moje będą naprawdę proste.

19 komentarzy:

  1. Wow, ile sie tu dzieje:) Mnie w tym roku tez nie przeszkadzaja swiateczne i zomowe hafty, jak na dworze 32C to niezle chlodza:) I moje lekkie poparzenie sloneczne tez:D Do Polski zamierzam przyleciec opalona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the way these trees are looking all in white.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super hafciki. Uwielbiam biały haft na naturalnym lnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te miniaturowe zawieszki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. No, śliczności!:) Zawieszki czadowe, a kartek już jestem ciekawa.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinki mają w sobie zimowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca wre u Ciebie, te choinki wyglądają bardzo ładnie, ciekawa jestem co z nich zrobisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne zawieszki, można upchnąć jeszcze coś do środka i będą pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mi chodziły po głowie te gwiazdki z kwiatków:))
    Jelonek jest ekstra! Choinki też fajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze :) a najsłodsy lisek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo pracowicie u cibie, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze zawieszki i jestem bardzo ciekawa jakie powstaną gwiazdki z tych kwiatuszków ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe drobiazgi! Takie małe formy najbardziej lubię...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !