niedziela, 19 marca 2017

Będzie biały miś...

Dziękuję bardzo za wszystkie miłe słowa dotyczące mojej sowy z poprzedniego posta !
Obecnie pracuję nad misiem polarnym w wełnianym sweterku, niewiele jeszcze widać, ale jaki będzie efekt końcowy można zobaczyć na zdjęciu nr 2 :


Zwierzęta w sweterkach wypatrzyłam u Tiny i to było to - zachwyt, miłość od pierwszego wejrzenia i nic tylko: muszę to wyhaftować !   
Wzory można kupić u projektantki, pisząc na adres:   kat56akerman@mail.com
Z oprawy wróciły trzy bardzo eleganckie kocice wyhaftowane przeze mnie już dość dawno temu, teraz doczekały się ramki:


Jeśli chodzi o zakupy, to oczarowała mnie wełna Julie Asselin ze sklepu U Chmurki . Wełenka to 100 % merino.


I jeszcze zestaw markerów z sówką w roli głównej :)

Pozdrawiam !

Edyta Godzic - moja sowa niecierpliwe czeka na siostrę bliźniaczkę:)
Piegucha - wymiary sowy to 19 x 26 cm.

19 komentarzy:

  1. Piękny haft!!! bardzo podoba mi się ta seria :) a włóczka to już absolutnie bajkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my! That polar bear pattern is so very, very cute!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria zwierzaków w swetrach jest fantastyczna, nie dziwię się, że Cię oczarowały :)
    Kocice są urocze i zdecydowanie zasłużyły na swoją ramkę,a włóczka jest absolutnie cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiek będzie uroczy, a wełenka wygląda ciekawie, ostatnio podobają mi się takie kolorowe wełenki:-) Kotki widać że są zadowolone z ramki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiak będzie cudny, bo już go widziałam u innych. Fajną kanwę wybrałaś do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotki są urocze! a miś już zapowiada się rewelacyjnie, bardzo fajny kolor kanwy wybrałaś. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Misiek będzie super! Świetne są te zwierzątka.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko cudne!
    Misiek będzie obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Iwonko, jestem u Ciebie pierwszy raz, ale wiem, że nie ostatni, bo prowadzisz bardzo ciekawego bloga. Rozgoszczę się, jeśli pozwolisz :) Co do misia, to widziałam go już gotowego, dlatego czekam na kolejne odsłony Twoich poczynań, M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny misiak będzie! :) Kolejny piękny haft wybrałaś. Czekam na odsłony.

    OdpowiedzUsuń
  11. woah! Same cudowności tutaj. Nie no, misiek w sweterku po prostu wymiata! Nie mogę się doczekać, aż pokażesz ukończony haft - ma świetne kolory i szczegóły. Piękne oprawy a ta wełenka - cud, miód i orzeszki :D Aż szkoda zużywać, nic tylko głaskać i głaskać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, Te zwierzaki w sweterkach to moje wielkie MARZENIE! Tylko zdaje się trzeba posiadać odpowiednią kartę, żeby zapłacić za wzór... jak to jest z zapłatą, Iwonko? W jakim języku pisałaś do projektantki? Pozdrówko słoneczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widzę walczysz dzielnie na wszystkich frontach ;) Ten miś wpadł mi też w oko u Tiny :) To świetny projekt na len w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. MIś jest fascynujący- wcale się nie dziwię, że Cię urzekł! kotki w sweterkach również skradły moje serce- chyba zamówię wzorek! pozdrowienia serdeczne ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !