niedziela, 18 czerwca 2017

Owca w szalu...

Nie do końca jednak owca będzie odziana w szal...
Będzie o szydełkowym szalu i haftowanej owcy.
Generalnie to walczę z szalem, łatwo nie jest, widzę błędy, które już niestety zostaną, były też takie które postanowiłam poprawić, to prułam, raz, drugi itd. prę jednak do przodu.
Na początek jednak mała owieczka, która oderwała mnie od szydełka - będzie z tego zawieszka:

Wzór znaleziony w Internecie, kanwa 14-stka, kolory muliny DMC dobrałam pod guziczek - kwiatuszek :)

A teraz rzeczony szal z Scheepjes CAL 2017 
Dzisiaj tylko dwie fotki, bo za tydzień będzie chyba tylko szal :


Czy ten marker - serduszko nie jest uroczy ? Jest !


Na koniec dla wszystkich tych dla których życie bez kotów traci blask .. :)

Pa !

12 komentarzy:

  1. What a cute, little sheep. Oh that shawl is so wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta owieczka ale strasznie jestem ciekawa szalika:)
    Pozdrawiam.
    K

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna owieczka, tez jestem ciekawa Twojego szalika. Masz piękne koty aż chciałoby się je pogłaskać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szal naprawdę jest szalony! :-) Koty są przecudne! Ja też oszalałam, adoptuję 3 kota... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owieczka superowa, a szal - szalony :)
    Koty masz piękne. Oczywiście w moim domu też mieszka kot, moja kicia ma już 17 lat <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Owieczka jest fajna, szal mega mnie intryguje, markerek to małe cudeńko a koty wymiatają:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Owieczka super a szalika jestem bardzo ciekawa :) kociaki słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie do końca jednak owca będzie odziana w szal... Będzie o szydełkowym szalu i haftowanej owcy. Generalnie to walczę z szalem, łatwo nie ...
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  9. w kotach można się zakochać:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !