niedziela, 25 czerwca 2017

Szal...

Szal jak to szal.. z natury swej jest dłuuugi....
Pracy jest więc dużo, a w przypadku tego nad którym pracuję to szczególnie - w większej części robi się bazę na szydełku, a później trzeba jeszcze wyhaftować zdobienia.
Obecnie pracuję nad 5 częścią schematu, a całość ma 14 - do końca daleko.
Oto widok z lotu ptaka:


Kolor bazowy jest szaroczarny:  nieładnie wychodzi na zdjęciach, w rzeczywistości prezentuje się lepiej.






Całość nie wychodzi mi perfekcyjnie tak jak autorce i tak jak bym chciała, ale nie jestem mistrzem szydełka, więc troszkę się sama rozgrzeszam.
Na pewno na dniach zrobię sobie jakiś mały haftowany przerywnik, bo tęsknię już do igły :)

13 komentarzy:

  1. Well I am most impressed Iwona! This is gorgeous. I can see it is a LOT of work. Yes, take a break with cross stitch. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny !
    I te szalone kolorki...marzy mi się takie cudeńko :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, bajeczny!!! Cudo, naprawdę cudo! Podziwiam, zazdroszczę i będę chętnie obserwować postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Feria barw!
    Idealny na przełamanie zimowej szarości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie super! Wychodzi Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te krzyżyki ma szydełkowym splocie wyglądają fantastycznie! Iwonko, jestem pod wrażeniem efektu, jaki wyczarowujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajowy! wprowadzi nieco koloru i radości w szaro-bure chłodne dni

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piękny szal i ten haft na nim. Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W życiu nie widziałam tak boskiego szalu!! Coś pięknego!! Taki mega optymistyczny. Idealny na zimowe zimne dni. Od razu zima będzie mniej zimna i ponura, jak się nim opatulisz. Fantastyczny jest!
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne połączenie dwóch technik. Boski będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hungarian[edit]. Etymology[edit]. Shortened from szóval. Pronunciation[edit]. IPA: [ˈsɒl]; Hyphenation: szal. Conjunction[edit]. szal. (colloquial) so. Polish[edit].
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !