wtorek, 9 października 2012

Dwa drobiazgi.

Zakładka, która już jest w zimowych klimatach. Wzorek wypatrzyłam w Casa Cenina i w dwa wieczory zakładka powstała. Jednak rozczarowana jestem trochę... śnieg średnio widać na tym kolorze kanwy, a złoto za bardzo daje po oczach. Wolałabym, żeby zakładka miała wstążeczkę, ale żadna mi nie pasowała w 100%, więc nie dałam wcale...




Kanwa 18, nici DMC.

Mała zawieszka z kotkiem podobam mi się zdecydowanie bardziej. Z kotkiem to mi się chyba zawsze i wszystko podoba..:)



Wzór pochodzi z TWOCS, materiał Lungana 25, nici DMC
Pozdrawiam ciepło w ten zimny jesienny dzień!

32 komentarze:

  1. Fajne drobiazgi! A najbardziej mi się podoba choinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A choineczka, chyba rzeczywiście jest idealna:)

      Usuń
  2. Miau.... śliczny koteczek :), a zakładka tak błyszczy ...może zastąpi lampkę do czytania?
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kotek OK, a zakładką - masz racje poświecić sobie można:):):)

      Usuń
  3. Ale fajny kotek! :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... jako miłośniczka kotów nie moge się opanować i ciągle wyszywam koty.. już nastepny powstaje na moim tamborku:)

      Usuń
  4. boski kociaczek1 miałam podobnego więc tymbardziej lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja kotka w takich kolorach nie miałam, ale kto wie, może kiedyś...

      Usuń
  5. Urocze drobiazgi, mają w sobie ogrom ciepła :) Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Jestem też ogromnie wdzięczna, za docenienie mojego skromnego bloga i przyznanie wyróżnienia. Jednak od początku blogowania postanowiłam wyróżnień nie odbierać i sama też nie posyłam ich w świat. Podziwiam wszystkie blogi na ktore zagladam! Mam nadzieje, że rozumiesz i nie czujesz się urażona.

      Usuń
  6. Zakładka bardzo fajna, już czyć zime :) a kicia urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakładka superaśna.
    a to zdanie wyrwane z kontekstu.....na drugim zdjęciu,że "mężczyzna jest wrażliwy"....hahahaha ale się uśmiałam w ten zimny ranek! ależ trafiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! Nie zwróciłam uwagi, że na drugim zdjeciu tak się wyeksponowała ta.. prawda życiowa o mężczyznanch:):)

      Usuń
  8. Obie prace fajne, ale kotek rzeczywiście cudności.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się ta zakładka bardzo podoba ! Jak za oknem biało się zrobi to ten złoty kolor będzie w sam raz :)
    A ta kicia, szylkretowa?! cudna, miałam kiedyś taką kotkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podoba Ci się i zakładka i szylkretowa koteczka podoba.

      Usuń
  10. Zakładeczki piękne a kociątko przesłodkie:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. hihi to tak jak mnie. Tam gdzie jest kotek to wszystko jest śliczne :) ale zakładka nie odbiega od poduszeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci za komentarz - fajnie, że jesteś tak mocno zakocona jak ja!!!
    W sprawie zakładeczki jednak bym polemizowała.. ale miło, że Tobie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj , ciesze sie ,że mnie odwiedziłam wpadam z rewizyta hi hi, chyba przesadzasz z ta zakładką ! jest dobrze snieg widac , a złoty mnie nie poraża , może koraliki były by bardziej widoczne ,jak Ci nie pasuje... a kotek na tej zawieszce naprawdę śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  14. zakładka bardzo ładna, dla mnie super, a krzyżyki na kotku niesamowicie wyszły, takie tłuściutkie:) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba drobiazgi śliczne! Nie potrafię opowiedzieć się za jednym z nich, bo urzekają w równym stopniu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !