środa, 24 kwietnia 2013

Moja sekwoja:)

Sekwoje to największe drzewa świata i dla mnie to wyhaftowane ostatnio drzewo takie właśnie jest- ogromne!
Całość jest wysoka na całe 70 cm, szeroka na 50 cm!
Ale już jest, skończone, uff...


Drzewo ogromne,więc i ptaków całe stado, aż 66 (policzyłam!)
Pozostały elementy to:
dwie sarenki duże i dwie sarenki małe, dwa jelenie, dwie sowy i dwie wiewiórki.
Wspomnieć należy też dwa domki dla ptaszków, chociaż mój mąż zapytał: "a co w lesie robią latarnie ?"... :)





A na końcu przyszła Gienka:)

Wzór Renato Parollin kupiony w Casacenina, haft wykonany na lnie Belfast 32, mulina DMC (muliny nr 801 zużyłam aż 3 sztuki!)
A teraz będę haftować coś bardzo małego, malutkiego..

35 komentarzy:

  1. piękny i rzeczywiście wielki obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Reczywiscie spora kobyla:P I Twoj maz ma racje z tymi latarniami:P
    Oj, ja chyba w zyciu czegos tak duzego nie wyhaftuje, wiec tym bardziej podziwiam!
    A zdradz co zrobisz z haftem? Nie chowaj tylko do szuflady, bo szkoda by bylo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do szuflady chyba nie trafi... taka krwawica.. Podoba się mojej siostrze, jak sobie oprawi, to chyba zwiśnie u niej na ścianie:)

      Usuń
  3. WOW!!! Gratuluję! Świetna robota :-) Cos przez pana kota niedoceniona :-P a moze to takie oznaki sympatii własnie? :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!! Naprawdę nie wiem co ta moja Gienka myśli kiedy depcze moje prace:)

      Usuń
  4. Coś pięknego! :) Jestem zachwycona efektem końcowym. Aż mnie zatkało. Kolory są cudowne. :) Moje króliki też lubią połazić po moich pracach. :P Zawsze muszę być czujna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! To że koty trochę mi przeszkadzają, kiedy robię zdjęcia moich prac, raczej mi nie przeszkadza, jakoś się "dogadujemy":)

      Usuń
  5. Bardzo trudna praca... każdy ptaszek to pewnie niezła męczarnia była ;) chyba, że się mylę ;) też jestem ciekawa, co zrobisz z takim ładnym haftem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to była trochę męczarnia, ale tylko z powodu rozmiaru, bo generalnie wzór prosty:)
      A haft chyba trafi do siostry.

      Usuń
  6. Super! Spory ten haft! Bardzo mi sie podoba!
    Dzielna jesteś ! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem. Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponująca praca, piękny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite drzewko, a ilość ptaszków po prostu imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzieki! Tak ptaków jest całe stado:)

      Usuń
  10. Ogromne drzewo z milionem gałązek! Super!!!
    Te domki, w pierwszej chwili, faktycznie wyglądają jak latarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, mój mąż mógł tak powiedzieć - ja dojrzałam ptaszki w środku, więc nie miałam wątpliwości:)

      Usuń
  11. Gratuluję ukończenia, drzewko jest przepiękne!!
    Bardzo podobają mi się te wszystkie małe szczegóły: wiewiórki, ptasie gniazdo, serduszka zawieszone - po prostu śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa!

      Usuń
  12. Wspaniałe drzewo, ogromniaste!!!!! Ja nigdy tak wielkiego niczego nie wyszyłam, ale marzy mi się coś tak pięknego jak Ty robisz więc chyba w końcu się zdecyduję (jak tylko wybiorę wzór bo tak wiele mi się podoba)
    Ze zdaniem Szanownego Męża się zgadzam- mi też bardziej na latarnie wyglądają te karmniki ;-)
    Serdeczne pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wielkie projekty ciesza na początku i na końcu pracy, w środku bywa różnie:):) Jak się zdecydujesz na jakiegoś olbrzyma, będę trzymac kciuki!
      Mężowi oczywiście te latarnie wybaczyłam, bo chyba na pierwszy rzut oka tak jest:)

      Usuń
  13. kocham, kocham, kocham, te wzory:))))) wspaniały obraz, jak dasz rade to pokaż oprawiony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zachwyca ten Renato, pewnie jeszcze kiedyś coś w tym stylu wyhaftuję.
      Jak moja siostra oprawi (bo to raczej będzie prezent), to na pewno pokażę!

      Usuń
  14. A jakim cudem ja go jeszcze nie skomentowałam?! Obraz jest piękny! też chciałabym go zobaczyć w oprawie.:) A Gienka pewnie ptaszki zobaczyła...:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Lepiej późno niż wcale:))) Dziękuje za miłe słowa! Nie pomyślałam, że Gienka ruszyła na łowy, a pewnie tak było ...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity haft, podziwiam ogromnie Kochana ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!!! Pozdrawiam!!!

      Usuń
  17. No właśnie, co w lesie robią latarnie??? :) Podziwiam za cierpliwość do ptaszków!

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt końcowy jest powalający !! Prześliczne drzewko !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle pracy... Ale wyszło super! Nawet kot to zatwierdził, koty mają dobry gust i byle gdzie i po byle czym nie chodzą :))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !