niedziela, 26 maja 2013

Prawdy nie ukryję!

Powstało w końcu kocie biscornu, ale po drodze przeżyłam chwile totalnej klęski i nie zamierzam tego ukrywać:)
Oto efekt ostateczny:



Odrobina szczegółów:


A teraz powiem co mnie spotkało w drodze: kiedy zszywałam całość to chciałam, żeby tak jak było pokazane w schemacie ozdobić brzegi koralikami - miało wyglądać tak:


I co? I całość się rozjechała, biscornu nabrało takiego okropnego kształtu:
Widziałyście kiedyś takiego krzywulca? Ja nie!
Było prucie i nie podjęłam drugiej próby z koralikami, moja wersja musi pozostać skromniejsza. Całość i tak jest wypasiona na maksa, bo ten len który był w zestawie ma błyszczące drobinki (na zdjęciach nie widać), koraliki są na całej powierzchni, no i jeszcze ta kocia główka jako zawieszka - ozdób nie brakuje:)
A teraz "dane techniczne". Zestaw kupiony w sklepie internetowym Casa Cenina, zawierał opalizujący len Belfast 32, mulinę DMC, koraliki Mill Hill, zawieszkę - kocią główkę, dwa różowe guziczki - serduszka i dwie igły:)
I to tyle, następnym razem, kiedy będę musiałam przyszywać koraliki na brzegu biskornu mam nadzieję wyjść z tego z honorem!

26 komentarzy:

  1. hmmm, no nie można powiedzieć, że jest to kształt idealny. Wzór sam w sobie piękny!!! Te kociaki słodkie, dużo dodatków... mi tam się podoba nawet jako "wielokształt" :-) Z resztą co ja tam mam do gadania- ani jednego biscornu jeszcze nie zrobiłam.
    Z serdecznymi pozdrowieniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na ostatnim zdjęciu jest oczywiście wielokształtny, ale on nie istnieje:) Został spruty i zszyty ponownie,widać to na pierwszych fotografiach - jest lepiej:)

      Usuń
  2. Oh I love this! What a wonderful job you have done! http://astitchersstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! You are so nice!

      Usuń
  3. Śliczne biscornu :) Faktycznie wersja z koralikami nie wyszła za ładnie ale po poprawkach wygląda idealnie !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa!

      Usuń
  4. Piękne biscornu. Masz rację, że tych ozdób jest bardzo dużo i może to był znak, że biscornu się "rozjechało" pod ich wpływem. Nie widziałam wcześniej tego wzoru. Materiał i kolorystyka są naprawdę piękne. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację, to wszystko z nadmiaru:):)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy wzór, biscornu wyszło pięknie, braku koralików nie ma co żałować, jest super! Dla mnie nawet zwykła wersja zszywania biscornu jest nie do przebrnięcia, a co dopiero z koralikami, a więc podziwiam szczerze każdą opcję!

    OdpowiedzUsuń
  6. to że troszkę się rozjechało nie zmienia faktu że jest piękne! :)
    wzór cudny, len pięknie się mieni (na pierwszych zdjęciach w powiększeniu widać) a zawieszka jest boska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!!! Kształt poprawiłam:)

      Usuń
  7. Śliczne to biscornu. :) Ja jeszcze nie mam żadnego na swoim koncie :/ może kiedyś ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biscornu są fajne, tylko nie zaczynaj od takiego na lnie:)

      Usuń
  8. Koci wzór super :)
    Co do koralików to nie pojmuję dlaczego ich przyszycie wykrzywiło ci biscornu??? Masz jakąś teorię?
    Ostatnio robiłam kilka drobiazgów, gdzie doszyłam koraliki i u mnie wyszło wszystko dobrze, dlatego jestem ciekawa co nie zagrało u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na schemacie był rysunek jak to zrobić i tym się kierowałam - koraliki były tak co drugą "kratkę", (nie wiem jak to dokładnie opisać), ale nie zszyłam dokładnie i na końcu nie zagrało:(
      Myślę, że następnym razem się uda, będę to robić wolniej i staranniej:)

      Usuń
  9. Wzorek fajniutki a moim skromnym zdaniem takie bez koralików jest fajniejsze :) Biscornu wydaje się delikatniejsze i koraliki nie odwracają uwagi od cudnego wzoru i rewelacyjnego wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miłe słowa!!!

      Usuń
  10. patrzę na pierwsze zdjęcia i już chcę napisać, że to biscornu jest takie trochę magiczne,to chyba przez ten wzór,świetny! a na końcu piszesz i pokazujesz,że krzywulec, trzeba było siedzieć cicho:))))))ja bym i tak nie zauważyła, w swojej "karierze" nie popełniłam nigdy żadnego biscornu, szczerze podziwiam za wytrwałość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzywulca sprułam, ale przyznać się do błędu musiałam:):)
      A efekt końcowy mi też się podoba!

      Usuń
  11. Biscornu jest super! Przepiekny koci wzór! Boska zawieszka! Braku koralików nie zauważyłam :) Podziwiam Twoją cierpliwość przy zszywaniu:) Ja jeszcze nie mam w swoim "dorobku" żadnego biscornu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miły komentarz i zachęcam do wyhaftowania jakiegoś biscornu, Tobie na pewno wyjdzie super!!!

      Usuń
  12. Ale efekt ostateczny wyszedł rewelacyjnie! Wzór superowy...:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Z koralikami czy bez, biscornu wyszło super! Te koty są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !