wtorek, 1 listopada 2011

Koty, koty, kocie szaleństwo!!!

Postawiłam pierwsze krzyżyki na Kocim SALU  huuurrra! 
Haftuję "tytuł", bo postanowiłam, że wyhaftuję wszystkie koty "w stadzie", tak jak to zaprojektowała pani Margaret. Co ja z tym zrobię, gdzie powieszę itd. to naprawdę nie wiem... ech, pomyśle o tym później:)


W niedzielę byłam na Światowej Wystawie Kotów. Jestem dumna, że to właśnie Poznaniowi przyznano organizację tej prestiżowej wystawy, a co za tym idzie mogłam tam być - było fantastycznie! 
Ile cudownych kotów (około 1500!), jaka gala, emocje, muzyka, szał wśród publiczności, kiedy wybierano zwycięzców świata.
Przepraszam za zdjęcie marnej jakosci, ale tylko takie udało mi się zrobić (jak ktoś jest zainteresowany to na Youtubie można obejrzeć filmiki z tej imprezy i chociaż trochę poczuć atmosferę)


Były też stoiska z cudownościami dla kotów i koto-maniaków. Straciłam troszkę grosza, oto moje zakupy:

 Etui na okulary.


Kartki świąteczne i torebki na prezenty.


Maleńka saszetka z kocimiętką - już po przejściach, wymiętoszona przez moje koty.

Foremki do ciasteczek - będę piekła koteczki:)


Dwie saszetki z lawendą do szafy

Książka z wierszami pana Klimka, który pisze piękne wiersze o kotach...

8 komentarzy:

  1. Widze,ze u Ciebie Koci sal juz zaczety.U mnie jeszcze w powijakach,choc kanwa i mulina gotowe...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie ;o) Widzę że już zaczęłaś przygodę z kotami ;o) A foremki strasznie mi się podobają sama bym takie chciała ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się kocio zrobiło.Foremki śliczne!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. I że ja z tobą Iwonko nie poszłam! Ale strata :( Gadżety przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki za komentarze! A foremki kupiłam u przemiłych sprzedawców z Czech, więc nie wiem czy będą gdzieś teraz do kupienia.
    A kto na wystawie nie był niech żałuje!!!
    Już wiem że w przyszłym roku światowa będzie w Zagrzebiu... no, no to nie tak daleko od Polski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kociaki górą !!!! Zawsze i wszędzie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałaś się świetnie bawić na tej wystawie i napatrzeć na prześliczne kociaki!:) Ja też kociara:) Świetne kocie zakupki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !