wtorek, 29 listopada 2011

Myszka Margaret S.

Wyhaftowałam myszkę (a właściwie dwie)  Margaret Sherry, z której zrobię karteczką z gratulacjami dla koleżanki, która niedługo zostanie mamą. 
Początek pracy:


Cud backstitchy...





Kanwa ma kolor blado zielony, na ostatnim zdjęciu dobrze widać.
Zakupy, zakupy...
Chociaż nie scrapuję, to postanowiłam kupić sobie stemple z... kotami!
Jeden stempelek jest, że tak powiem klasyczny, a te drugie "stado" kotów trzeba najpierw na coś nakleić, żeby zadziałało, ale myślę, że poszukam pomocy w internecie i sobie poradzę.



A gdzie będę stawiać te stempelki? No... gdzie tylko dusza zapragnie:)

13 komentarzy:

  1. Nie przepadam za myszkami,ale te są rozkosznie urocze :) Jednak MS ma genialne wzory. Tego nie znam, to jakaś seria, czy pojedynczy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszeczka obłędna - też mam ją w planach wyhaftować ale dla samej siebie w nagrodę za bycie "świeżą mamą". A stempelek z kociakami absolutnie fantastyczny!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy hafcik. Nie znałam go jeszcze.

    Stempelki super i na pewno się przydadzą :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutkie myszki :) A stempelek na pewno się do czegoś przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka z tak cudnymi myszkami na pewno będzie cudowną pamiątką. Stempelki fajniusie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myszka słodka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myszka jest niesamowicie piękna, delikatna i perfekcyjnie wyszyta ;o) A stempelków to zazdroszczę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednak konturki robia swoje...Twoja myszka jest obledna...

    OdpowiedzUsuń
  9. Myszka podbiła moje serce :)
    Małe cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta myszka jest bombowa, podbiła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za wszystkie miłe słowa! A wzór myszki pochodzi z Cross Stitchera nr 243:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Normalnie zakochałam się po uszy w tych myszkach!!!!Cud miód malina:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie myszki. To będzie pięny prezencik.

    W tle...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !