piątek, 17 czerwca 2011

Wakacje piramidka i drobiażdżek:)

Zbudowałam już sobie z książek bibliotecznych i własnych wakacyjną  piramidkę literacką:) Zobaczymy czy przez dwa letnie miesiące przeczytam wszystkie... ale już się na to wyzwanie cieszę:)


Ale, żeby "postawić" również jakiś haftowany krzyżyk w tym poście prezentuje maleństwo, które wyhaftowałam niedawno dla mojej koleżanki Marysi:


Było zamówienie na coś z odrobiną zieleni, to jest!
Zawieszka jest malusia wyhaftowana na kanwie 18 - stce, nici DMC, wzór z Cross Stitchera


Wisi podobno na kluczu od szafy:)

3 komentarze:

  1. Hah :D Zawieszka jest cudowna, a jeżeli chodzi o książki to też mam taki dość duży stosik ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosyć duża piramidka;życzę znalezienia jak najwięcej czasu na pochłonięcie literek:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !