środa, 16 marca 2011

Trudno się powstrzymać..

Tak bardzo trudno jest mi powstrzymać się przed zakupami w angielskim sklepie http://www.sewandso.co.uk/ . Nie zaglądam tam zbyt często, żeby się nie katować, że to i tamto takie  piękne, a funt taki drogi... . Ale są takie momenty, kiedy pozwalam sobie na odrobinkę szaleństwa i tym razem z radością odebrałam taką przesyłkę:

Oczywiście, jakie wzory mogłam kupić? Głównie z kotami. Chociaż kupiłam też książeczkę z wzorami zakładek, gdzie można znaleść i inne motywy (mam zamiar rozwinąć się na tym polu:)


Oczywiście nie zamierzam robić tych misternych i jak dla mnie niestrawnych koronek dookoła, tylko skupić się na tym co w środku:)
Już haftuję zakładkę z kotem i cytatem z Leonarda da Vinci:  "Najmarniejszy kot jest arcydziełem" 

Moje dwa arcydzieła:)


1 komentarz:

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !