piątek, 20 stycznia 2012

Egipskie biscornu - koniec?

Egipskie zszyte i można powiedzieć , że koniec, ale nie mam guziczka, który nadaje ostateczny kształt. Niestety żaden z posiadanych przez mnie guzików nie czynił efektu... Więc na razie nie ma żadnego, pocieszam się jednak, bo widziałam w internecie fotki, takich biscornu, które też guziczka nie miały.


To były dwie foty w których zadbałam o "scenografię" :)
A teraz garść szczegółów (właściwe kolory kanwy i muliny, są na tej pierwszej fotce z białym tłem)





Teraz koty




Muszę wam jeszcze napisać, że czuje się lekko rozczarowana, bo skusiłam się na gazetkę, która miała być pełna cudnych wzorów... a nie jest. Zapłaciłam z przesyłką 10 funtów i teraz żałuje:(
Następnym razem będę bardziej czujna i nie ulegnę reklamie! Kota w worku to można sobie kupować (bo w wiadomo, że to będzie cudne stworzenie), ale gazetkę, której mamy szansę obejrzeć tylko okładkę, to raczej nie..
Oto zachęcająca okładka:


A w środku zainteresowało mnie właściwie tylko te kilka wzorów:






Troszkę mało, jak na 140 stronicowe wydawnictwo..
A jeśli chodzi o zakupowe szaleństwo z trzynastej pensji, to wyboru dokonałam z wielkim trudem - jak przyjdzie paczuszka pokażę!

10 komentarzy:

  1. Biscornu nawet bez guziczków wygląda ślicznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny biscorniak
    "scenografia" zdjęć rewelacja ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z pusią - bez guzików też są rewelacyjne. Nieodpowiednio dobrane popsułyby cały efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biscornu faktycznie są świetne i bez guziczków, ale gdybyś jednak miała tzw. "parcie" to może u klaetnika jakiś metalowy fajny nit czy guzik dałoby się znaleźć, choć osobiście mnie podoba się bardzo stan obecny:) No rozczarowania gazetą nie zazdroszczę. Sama bardzo się irytuję gdy rzeczywistość rozmija się z moimi oczekiwaniami. Niecierpliwie czekam na co skusiłaś się z 13-ki:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez widziałam tylko okladke tej gazetki:P Ale sobie poczekam az pojawi sie w Joann to sobie pomacam:P Te karteczki z guziczkami, a takze inne wzorki to jak zwykle przedruki:( Wiec i guziczkowe karteczki i Nelsonka juz mam w teczce:D Jak nic nowego nie bedzie to pewnie nie kupie:( Ale i tak teraz cierpliwie czekam na "moje" gazetki. Bylam wczoraj i co bylo na polce? WOCS nr 184!!!!!!!!! Oj, Ameryka jest daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne biscorniaczki...i bez guzika dla mnie wygladaja pieknie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i zgadzam się z Edytką co do guzika:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za słowa uznania dla mojego bezguzikowego biscornu:) Jak trafię na odpowiedni guzik, to doszyję.
    Gazetkę wystawię na Allegro niech idzie do ludzi...
    Piegucho - jak pomacasz tą gazetkę, to chyba poczujesz, to co ja... czyli rozczarowanie:(
    Może i Twoja Ameryka jest daleko i musisz czekac długo na "swoje" gazety, ale jakie piękne rzeczy mozna kupić na tym Twoim odludziu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam! Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. Moją uwagę zwrócił ślubny obrazek z tego posta! Jeśli chcesz zobaczyć gotowy to zapraszam na mojego bloga, ponieważ ja już go haftowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !