wtorek, 17 stycznia 2012

Koci SAL i rozdarcie wewnętrzne..

Nie zaniedbałam mojego kociego kalendarza, o nie! Jest styczeń i styczniowego kota haftuję... mam nadzieję, że do końca miesiąca skończę.
Kocio blady i jeszcze rozmyty, ale wiadomo do czasu zrobienia backstitchy cudów nie ma!


A czego dotyczy moje rozdarcie wewnętrzne? Zakupów! Przyszedł czas długo oczekiwanej 13-tej pensji
i chcę troszkę zaszaleć w jakimś sklepie dla miłośników haftu...
 Ale co wybrać??? 
 Biorę pod uwagę trzy sklepy: włoski http://www.casacenina.com/ i angielskie http://www.sewandso.co.uk/
i http://gingertomdesigns.com/.
(W dwóch pierwszych są teraz fajne przeceny!)
Już trzeci dzień tracę czas wgapiając się w ekran komputera ... tyle pięknych rzeczy...  Tak naprawdę to nie powinnam kupować nic - mam przecież sporo zestawów do haftu i gazet z wzorami.... ! Ale chyba wiecie jak to jest, trudno się oprzeć!
Acha, egipskie biscornu się zszywa:)

9 komentarzy:

  1. No tak! CZas sie wziac i za moje koty:P Ale mi sie tak nie chce:D A zakupy popieram! Czasem trzeba zaszalec:) Tylko nie mysl za dlugo, zeby Ci sie przeceny nie skonczyly!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotek zapowiada się fajniutko. A zakupy fajna rzecz :) Zapomniałam o trzynastce !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy hafciarskie zawsze kuszą.Nie umiemy się oprzeć.Znam to z autopsji.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się temu wewnętrznemu rozdarciu bo skorzystałam z Twoich linków i też z wlepionym nosem w monitor nie umiem się ani oderwać ani stwierdzić co tak na pewno chciałabym mieć- tyle cudownych projektów tam.Ale jak mówi mój nauczyciel jogi - zaufaj swojej intuicji i wybierz to co Ci podpowiada wówczas najlepiej i najprzyjemniej będzie się realizować projekt. banalnie prosta zasada a często wbrew niej coś robimy:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd ja to znam z zakupami?:)a kotek sttyczniowy tez sie upomina o wyszycie...ech

    OdpowiedzUsuń
  6. kotek na pewno będzie śliczny jak to każdy kotek :) co do sklepu to stawiam jednak na ten 1. ja na 13-tkę muszę poczekać do marca i wtedy też mam zamiar poszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ja się cieszę, że Wy mnie rozumiecie!!! Że macie to samo, że pomimo tego, że chyba życia nam nie starczy, aby wyhaftować wszystko o czym marzymy, to musimy sobie od czasu do czasu kupić coś NOWEGO!
    Postaram się też posłuchać ituicji i zdążyc przed końcem promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotek jest niesamowity i bez konturków ;o) Dzielnie się trzymasz Kochana ;o) Ja w tym drugim sklepie to chętnie tez bym coś kupiła, ale sama to ja się boje zamawiać ;o(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale i tak pięknie sie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !