środa, 25 kwietnia 2012

Jest ptaszyna:)

Pisałam, że haftuję coś maleńkiego.
Ten kolorowy ptak zachwycił mnie od pierwszego wejrzenia, szczególnie te jego długie nogi :)
Nawet właściwie nie mam schematu, zobaczyłam go jako wzór do kupienia w tym sklepie. Wydrukowałam powiększoną fotkę, policzyłam krzyżyki, dobrałam mulinę i... is the bird!!!


Marzy mi się do tego rameczka w jakimś fajnym żywym kolorze... muszę szukać!
Wkrótce długi weekend - wyjeżdżam, ale oczywiście zabiorę coś do haftowania i książkę.. bez tego nie wyobrażam sobie wypoczynku! Tylko kotów żal... zostają w domu:(

12 komentarzy:

  1. Słodkie, a te guziczki tymbardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ptaszorek!!! A potrzeba matką wynalazku - poradziłaś sobie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego to czlowiek nie zrobi jak mu sie wzor spodoba:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik.Lubię takie małe hafciki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor kanwy! a i sam obrazek bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie hafcik podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze wdzięczna jestem za miłe słowa. Jak ptaszynę oprawię, to się pochwalę:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !