niedziela, 26 maja 2013

Prawdy nie ukryję!

Powstało w końcu kocie biscornu, ale po drodze przeżyłam chwile totalnej klęski i nie zamierzam tego ukrywać:)
Oto efekt ostateczny:



Odrobina szczegółów:


A teraz powiem co mnie spotkało w drodze: kiedy zszywałam całość to chciałam, żeby tak jak było pokazane w schemacie ozdobić brzegi koralikami - miało wyglądać tak:


I co? I całość się rozjechała, biscornu nabrało takiego okropnego kształtu:
Widziałyście kiedyś takiego krzywulca? Ja nie!
Było prucie i nie podjęłam drugiej próby z koralikami, moja wersja musi pozostać skromniejsza. Całość i tak jest wypasiona na maksa, bo ten len który był w zestawie ma błyszczące drobinki (na zdjęciach nie widać), koraliki są na całej powierzchni, no i jeszcze ta kocia główka jako zawieszka - ozdób nie brakuje:)
A teraz "dane techniczne". Zestaw kupiony w sklepie internetowym Casa Cenina, zawierał opalizujący len Belfast 32, mulinę DMC, koraliki Mill Hill, zawieszkę - kocią główkę, dwa różowe guziczki - serduszka i dwie igły:)
I to tyle, następnym razem, kiedy będę musiałam przyszywać koraliki na brzegu biskornu mam nadzieję wyjść z tego z honorem!

26 komentarzy:

  1. hmmm, no nie można powiedzieć, że jest to kształt idealny. Wzór sam w sobie piękny!!! Te kociaki słodkie, dużo dodatków... mi tam się podoba nawet jako "wielokształt" :-) Z resztą co ja tam mam do gadania- ani jednego biscornu jeszcze nie zrobiłam.
    Z serdecznymi pozdrowieniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na ostatnim zdjęciu jest oczywiście wielokształtny, ale on nie istnieje:) Został spruty i zszyty ponownie,widać to na pierwszych fotografiach - jest lepiej:)

      Usuń
  2. Oh I love this! What a wonderful job you have done! http://astitchersstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne biscornu :) Faktycznie wersja z koralikami nie wyszła za ładnie ale po poprawkach wygląda idealnie !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne biscornu. Masz rację, że tych ozdób jest bardzo dużo i może to był znak, że biscornu się "rozjechało" pod ich wpływem. Nie widziałam wcześniej tego wzoru. Materiał i kolorystyka są naprawdę piękne. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wzór, biscornu wyszło pięknie, braku koralików nie ma co żałować, jest super! Dla mnie nawet zwykła wersja zszywania biscornu jest nie do przebrnięcia, a co dopiero z koralikami, a więc podziwiam szczerze każdą opcję!

    OdpowiedzUsuń
  6. to że troszkę się rozjechało nie zmienia faktu że jest piękne! :)
    wzór cudny, len pięknie się mieni (na pierwszych zdjęciach w powiększeniu widać) a zawieszka jest boska

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne to biscornu. :) Ja jeszcze nie mam żadnego na swoim koncie :/ może kiedyś ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biscornu są fajne, tylko nie zaczynaj od takiego na lnie:)

      Usuń
  8. Koci wzór super :)
    Co do koralików to nie pojmuję dlaczego ich przyszycie wykrzywiło ci biscornu??? Masz jakąś teorię?
    Ostatnio robiłam kilka drobiazgów, gdzie doszyłam koraliki i u mnie wyszło wszystko dobrze, dlatego jestem ciekawa co nie zagrało u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na schemacie był rysunek jak to zrobić i tym się kierowałam - koraliki były tak co drugą "kratkę", (nie wiem jak to dokładnie opisać), ale nie zszyłam dokładnie i na końcu nie zagrało:(
      Myślę, że następnym razem się uda, będę to robić wolniej i staranniej:)

      Usuń
  9. Wzorek fajniutki a moim skromnym zdaniem takie bez koralików jest fajniejsze :) Biscornu wydaje się delikatniejsze i koraliki nie odwracają uwagi od cudnego wzoru i rewelacyjnego wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. patrzę na pierwsze zdjęcia i już chcę napisać, że to biscornu jest takie trochę magiczne,to chyba przez ten wzór,świetny! a na końcu piszesz i pokazujesz,że krzywulec, trzeba było siedzieć cicho:))))))ja bym i tak nie zauważyła, w swojej "karierze" nie popełniłam nigdy żadnego biscornu, szczerze podziwiam za wytrwałość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzywulca sprułam, ale przyznać się do błędu musiałam:):)
      A efekt końcowy mi też się podoba!

      Usuń
  11. Biscornu jest super! Przepiekny koci wzór! Boska zawieszka! Braku koralików nie zauważyłam :) Podziwiam Twoją cierpliwość przy zszywaniu:) Ja jeszcze nie mam w swoim "dorobku" żadnego biscornu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miły komentarz i zachęcam do wyhaftowania jakiegoś biscornu, Tobie na pewno wyjdzie super!!!

      Usuń
  12. Ale efekt ostateczny wyszedł rewelacyjnie! Wzór superowy...:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Z koralikami czy bez, biscornu wyszło super! Te koty są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !