środa, 30 marca 2011

Żyrafka

Żyrafa z natury pnie się do góry:) Moja wręcz przeciwnie...
Na zamówienie mojej koleżanki Marty popełniłam to maleństwo



To miało być zbliżenie, ale przyznać muszę, że się aparat nie spisał, żyrafa zbladła (kolory wyżej są tymi właściwymi), a i powiększenie niespecjalne :(


Żyrafka przystanęła na zielonej Aidzie 14, wyhaftowana oczywiście nićmi DMC, całość ma być zawieszką do kluczy, więc wszyłam brązowy sznureczek i zszyłam tak jak biscornu, wcześniej wypełniłam pociętymi.... rajstopami ( są delikatne, można prać, więc czemu nie? No oczywiście, że wyprałam przed pocięciem!)

2 komentarze:

  1. Cudowna żyrafka :) Kot z poprzedniej notki też :) Bardzo dziękuję na odwiedziny i za miłe słowa :)

    http;//anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Anek73 - Bardzo dziękuję! Pani stronka jest jedną z moich ulubionych, więc tym bardziej mi przyjemnie, że zajrzała Pani na mojego raczkujacego jeszcze bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !