niedziela, 9 grudnia 2012

Sama sobie...

Nie mogłam się oprzeć i sama sobie zrobiłam prezent z okazji nadchodzących świąt!
A miałam nie kupować do końca roku żadnych wzorów - nie udało się...
Zakupy w ukochanym włoskim sklepie Casa Cenina.
Drogą kupna nabyłam:
Kalendarz na 2013 rok - ale nie o kalendarz tu chodziło, tylko o wzory kotów które zawiera ( są delikatne ledwo zaznaczone kreską, a tak dobrze oddają kocie piękno).



Wzór Renato Parolin... spodobał mi się bardzo, kojarzy mi się z jakimś jesiennym smuteczkiem... chcę go wyszyć na lnie.


Guziczki z... kotami! (a to zaskoczenie, nie?) Z tyłu przeczytałam, że te guziczki wykonano ręcznie w Południowej Afryce i dzięki temu kobiety znalazły zatrudnienie. To miłe, prawda ?




Drewniane szpulki na, które nawinę koronki bawełniane, które kupiłam na Allegro.



Nożyczki. Nie wiem po co mi następne, jak jedne ładne już mam...
Ale niektóre dziewczyny maja dużo, dużo więcej, bo kolekcjonują:)
To ja sobie poszaleję z dwoma (na razie:))


No i len Belfast 32 w kolorze lawendowym i summer khaki.


Za duże zakupy otrzymałam też taki darmowy wzorek:)

Koniec z zakupami... (na jak długo???)

20 komentarzy:

  1. piękne zakupy - zwłaszcza guziczki i koci kalendarz :)
    ja też już pokupowałam sobie w ramach prezentu parę drobiazgów, ale dzielnie czekam na rozpakowanie do świat :p
    a jeszcze mam w planach większe zakupy w pasmanterii - normalnie puszczę mojego chłopa z torbami :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Cię, że wytrzymałaś i otworzysz paczkę dopiero na świeta!
      A puszczanie chłopa z torbami, to bardzo miłe zajęcie:)

      Usuń
  2. Cudne zakupy, a kalendarz kotkowy bajeczny. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Wzory MTSA są piękne. Mam kilka książek, właściwie albumów ale jeszcze żadnego nie haftowałam. Odstrasza mnie to że haftuje się je jeden na jeden ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak mi pójdzie z tymi wzorami... :)

      Usuń
  4. Zaszalałaś!;) Świetne zakupy, a kalendarza niemożebnie zazdroszczę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zaszalałam, to prawda i z tego kalendarze cieszę się bardzo!

      Usuń
  5. Świetny kalendarz.Te koty są cudne.Lubię takie małe formy.Nożyczki obłędne.Super.A guziczki cud miód.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać, kiedy wyhaftuję takiego pierwszego kota.. A nożyczki i guziczki owszem ładne:)

      Usuń
  6. Obśliniłam prawie monitor oglądają twoje zakupy! Nie wstyd ci?:) Len bez komentarza - obłędny! Nożyczki och i ach! (też mam jedne w kształcie czapli i niby ostre, i fajne, ale cóż to jest dla hafciarki jedne nożyczki:) Wzorki MTSA - poezja, choć do najłatwiej przyswajalnych nie należą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę wstyd:) Ale trudno było się powstrzymać...

      Usuń
  7. ten kalendarz jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaaaardzo udane zakupy! Przepiękne nożyczki! Nożyczek nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Chyba się na dwóch parach nożyczek nie skończy...

      Usuń
  9. Przecudne zakupy! To teraz czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Sama jestem ciekawa, co też mi wyjdzie...

      Usuń
  10. Wzorki ptasich drzew są naj naj naj ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to wyjatkowo piekny wzór... dlatego go kuipłam!

      Usuń
  11. ale się obkupiłaś, super:)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !