niedziela, 30 grudnia 2012

W innym wymiarze...

Rozpoczynam pracę w innym wymiarze:)
Nareszcie coś dużego!
Po tej ostatniej drobnicy, ciesze się tym olbrzymem jak dziecko (ciekawe, kiedy mi ta euforia minie?)
To będzie.... kot!
Kot, który zapisuje coś starej księdze (kronikarz?).
Chociaż stylizowany na kota z baśni, mi od razu skojarzył się z moim kochanym nieżyjacym już kotem Hugonem..
Musiłam go wyhaftować (i dzięki przemiłej, bezinteresownej osobie mam taką szansę - dziekuję!)
Przygotowanie do pracy:

Pierwsze efekty:

To będzie ogon:)


Bardzo jestem ciekawa jak długo będę go haftować...

15 komentarzy:

  1. Będzie piękny! Będę trzymać kciuki za efekty:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Och to będzie cudny hafcik, na kilku rosyjskich bloga już się z nim spotkałam - czekam na więcej ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że będzie fajny, nie mogę się doczekać efektu końcowego:)

      Usuń
  3. A tam dużego, skończysz szybciutko :), już widać jak dobrze ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie idzie dobrze, bo jest sporo wolnych dni, pewnie zwolnię po 2 stycznia...

      Usuń
  4. Jak zwykle zgadzam się z chagą, nie mogę się doczekać końca pracy- przepadam za wzorami nimue
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy wzór z Nimue - zobaczymy, może nie ostatni:)

      Usuń
  5. piękny wzór, aczkolwiek czasochłonny
    fajny masz koci magnes na igły ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę, że to będą jakieś dwa miesiące pracy.. A magnes mój wymarzony (bo z kotem) kupiłam w Casa Cenina, ulubionym sklepie internetowym:)

      Usuń
  6. Wszystkiego naj w Nowym Roku!
    Spełnienia marzeń, również tych głęboko ukrytych.
    Znalezienia skrawka nieba i bliskiego serca, które będzie to niebo z Tobą dzielić.
    Niech ten rok nada życiu nowych smaków, słodyczy pocałunków, pikantnej zabawy. Korzystaj z życia ile tylko starczy tchu!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się nie mogę doczekać tego kota!
    Niechaj Nowy Rok zabłyśnie kolorami tęczy,
    niech będzie radość i szczęście
    i niech zostanie z wami. Uściski dla Gienki i Marcelka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i życzenia!!!
      Oczywiście Gienkę i Marcelka wyściskam!!!

      Usuń
  8. Koteczek na obrazku wygląda całkiem ciekawie. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądał w rzeczywistości =) Czekam na dalsze postępy w pracy =)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !