niedziela, 30 sierpnia 2015

Guzikowa owieczka.

Zainspirowana śliczną owieczką z Crosstitchera nr 289 sama postanowiłam zrobić podobną zawieszką. Zdawałoby się, że białe małe guziczki są wszędzie dostępne, a możne nawet mam takie w domu.. Okazało się że, białych guziczków w domu mam za mało, a te które były dostępne w pasmanteriach nie były idealne. Efekt końcowy nie jest wiec wymarzony -  cóż, zrobiłam co mogłam z tego co miałam...
Do pierwszego zdjęcia "pozuje" również moja maszyna do szycia, ale o przygodach z szyciem to ja napiszę innym razem...:):)


U góry zawieszki przyszyłam lnianą "owieczkową" wstążeczkę.



Musze Wam pokazać też , co spodobało mi się w sierpniowym numerze Crosstitchera (większość wzorów mnie nie powaliła), ale ta maszyna moim  zdaniem jest cudowna !



Dość fajna jest też ta torba z aparatem fotograficznym. Ale maszyna zdecydowanie na pierwszym miejscu !


Obecnie  trwa praca nad sową - owieczka pokazaną dzisiaj zrobiłam wcześniej, jeszcze w czasie urlopu.

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjna owca! Chyba też sobie zrobię :)
    Wzór maszyny świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno ta owieczka, jak i maszyna do szycia nie umknęły mojej uwadze i od jakiegoś czasu spokoju mi nie dają :) Owieczka wyszła bardzo fajnie, a pomysł użycia wstążeczki z owcami jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. owieczka wyszła super, nie narzekaj :P
    też mi się podoba ten "kredowy" projekt maszyny na czarnej tablicy :)
    widzę, ze krawiecko i maszynowo u Ciebie teraz, kibicuję, napisz nam cos więcej jak Ci idzie szycie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owieczka fajna, zwlaszcza kwiatuszki bombowo sie wkomponowaly. Mnie z najnowszego CS tylko przyczepa z okladki sie podoba, reszta slaba, wiec jakos ostatnio nie zaluje ze nie mam juz dostepu do tych gazetek w lepszej cenie.
    Ciekawa jestem co napiszesz o maszynie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna owieczka!
    Czekam na wpis o przygodach z maszyną. Przymierzam się do zakupu maszyny do szycia ale zupełnie nie wiem jaką mam wybrać;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Your little button lamb is sweet!
    I like both the patterns you have picked.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna zawieszka, a owieczkowa taśma - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny efekt wyszedł!:) No, to tera czekam na maszynę w twoim wykonaniu.;) Mnóstwo głaskań dla kotów.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zawieszka, patrzyłam ostatnio na nią w gazetce, kiedyś ją zrobię:) numer super, mi maszyna też się podoba:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego nr CS te dwa projekty też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna zawieszka! Guziczki idealnie pasują.
    Mnie też te dwa projekty z CS najbardziej się podobają, a nawet aparat mam już wyhaftowany:)
    Zrobiłam córce okładkę na zeszyt:) Pokaże na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Owieczka tez mi wpadła w oko tylko guzików nie mam. Maszyna cudo mój nr jeden z tej gazetki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna zawieszka. Pomysłowo i pięknie wykonana :)
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !