sobota, 15 sierpnia 2015

Jestem w lesie :)

Las jesienny, liście, konary... czyli moja "Mądra sowa" wylądowała na tamborku i praca trwa:


Staram się robić jednocześnie backstitche, bo zostawić sobie wszystkie na koniec to dla mnie męka! Jak widzicie jest sporo półkrzyżyków, a to bardzo przyspiesza pracę :)

Zagospodarowałam też mały hafcik z książki "Ma mercerie", kotek "dostał" wstążeczkę na szyję, wózek otrzymał kółka z guziczków, a później uszyłam poduszeczkę:


Chranna - tak wzory z The Prairie Schooler idealnie wyjdą na lnie.
Piegucha - sowa mądra, sowa w lesie... zwariować można :) Ważne, że piękna !

15 komentarzy:

  1. Piękny początek! A jaki szybki! Życzę miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale szybka jestes!
    Mnie polkrzyzyki spowalniaja, nie umiem ich tak szybko stawiac jak xxx, a jeszcze nitka mi sie zawsze placze:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociak kapitalny! I poduszeczka z nim wygląda słodko :) Mądrej sowy jestem bardzo ciekawa :) A że piękna, to wiadomo! Niech żyją półkrzyżyki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the addition of the ribbon around the cat's neck. Sweet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sowa jest na mojej liście hafciarskiej, ale kiedy ja ją zrobię to nie wiem;) Ekspresowo jej przybywa. Czekam na kolejne odsłony i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście wzór z sową zapiera dech.. Ciekawa jestem końca pracy.
    Poduszeczka z kotkiem super :)
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. kocurek zabawny, sowa zapowiada się dostojnie i te kolory...
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. ale szybko ci idzie :) śliczna bedzie :) hafcik z kotkiem super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo szybko Ci idzie, zazdroszczę czasu:) piekny haft!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech szybko przybywa, bo piekny haft się tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy kotek :) a i sówki przybywa

    OdpowiedzUsuń
  13. sowa wychodzi świetnie, mmmm, jesienne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się zapowiada ten Twój las:)
    Obraz z sową też mi się podoba. W zasadzie od pierwszego razu jak go zobaczyłam. Też bym sobie z chęcią taki zrobiła, ale zbyt mało czasu.
    Przynajmniej nacieszę oczy u Ciebie! Powinno mi to wystarczyć.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !