sobota, 30 grudnia 2017

Jestem :)

Trochę mnie tutaj nie było.., tak mi jakoś trochę "pióra opadły" w temacie bloga.
Tym bardziej, że hafciarsko powstawały rzeczy, które chciałam podarować jako prezenty dla koleżanek i kartki, które zmierzałam wysłać - wobec tego wszystko było ściśle tajne..
Bardo pochłonęły  mnie też druty i najchętniej właśnie dziewiarsko się spełniałam.
Dzisiaj wrzucam wszystko do jednego wora i pokazuję co powstało:









Jeszcze jedna fotka grupowa :)



Powstały też proste hafty z których zrobiłam świateczne kartki:





Na drutach zrobiłam chustę "strzałkę" -  nie udało mi się jednak zrobić sensownej fotki całości, mam tylko fragment, ale widać, że poradziłam sobie z ażurem:)
 
 
Powstały też dwa otulacze,  jeden bardzo kolorowy z Dropsa Delight Print, a drugi ten granatowy (zdjęcie nie oddaje prawdziwego koloru) z przemiłej w dotyku wełny Lana Gatto, mieszanki merino z wełną wielbłąda:
 

Na koniec najpiękniejsza kartka świąteczna jaka w tym roku dotarła do mnie:


Edytko dziękuję bardzo !!!


15 komentarzy:

  1. Such sweet gifts you created. Happy New Year my friend!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace stworzyłaś! Gratulacje! Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zawieszki. Lubię takie :) Bardzo spodobał mi się w nich sposób szycia z zostawionymi bokami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie hafty sa cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne prace poczyniłaś:)Szczęśliwego Nowego Roku!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, ha! Wiedziałam, że Ty Iwonko docenisz moją karteczkę:) Kupiłam, niestety nie zrobiłam, w TKMaxxsie. Było ich wiele, ale te od razu skradły moje serce:)
    Kartka, którą dostałam od Ciebie jest piękna. Bardzo Ci dziękuję!!!
    Też się pochwalę:)
    Wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne hafciki, jeden fajniejszy od drugiego. Czarne sanie mikołaja lecące nad białym lasem - ten hafcik mnie oczarował wyjątkowo :)
    Szczęśliwego Nowego Roku. Wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Owocny świąteczny czas. Piękne hafciki.Pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne hafty;)
    Wszystkiego dobrego w Nowum Roku
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne hafciki, a chusta zapewne piekna
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistrzyni zawieszek!:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku - obyś już nie znikała na dłużej.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja Ciebie rozumiem :) Sweter robię od lata, pokażę po skończeniu :) Wszystkiego dobrego w 2018 roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawieszki są MEGA!!! Absolutnie genialne i zachwycające!! Kocham takie małe, świąteczne ozdóbki. Co jedna to piękniejsza. Karteczki też cudne zrobiłaś i cudną dostałaś. Też taką mam, stoi u mnie na honorowym miejscu i cieszy oko, mimo że święta dawno minęły :)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! same cudowności! uwielbiam takie maluśkie hafciki :) i super wybór.
    dawno mnie nie było na blogach, przegapiłam tyle ciekawych postów, muszę to szybko ponadrabiać.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !