sobota, 7 maja 2011

Dwa słoneczka i nowa gazetka!

Z tego powodu, że weekend majowy był zimny jak nie przymierzając weekend zimowy, to żeby było mi cieplej "popełniłam" dwa słoneczka. Oczywiście jako przerywniki w mojej dużej pracy głównej, którą obfotografuje i pokaże wkrótce. Wzór na słoneczka znalazłam tutaj  u Pieguchy pomyślałam, że jest uroczy, popędziłam więc do sklepu po cieniowaną żółtą mulinkę i zabrałam się do pracy:


Jedno słoneczko jest wyhaftowane na 14 - tce (co widać, bo jest większe), drugie na 18 - stce. Chociaż osobiście nie lubię złotej nici, to w wypadku tego wzoru jej użycie jest całkowicie uzasadnione i wyszyłam nią backstitche.  Zszywanie, to mi jeszcze nie wychodzi, oj nie, daleko do ideału... :(
Przepraszam, fotka lekko krzywa - poprawię się!

Dostałam też nowy numer Cross Stitchera jestem coraz bardziej niezadowolona z tego co ostatnio prezentują, chyba z numeru na numer jest gorzej:(

Podoba mi się tylko kot Margaret, bo inaczej być nie może!


Słodkie babeczki i truskaweczki..


Filiżanki i czajniczki..


I to chyba wszystko..., bo przepraszam, ale kto będzie haftował takie np. rysunki "małego Kazia" ?


A na koniec,żeby było miło  -  coś puszystego i milutkiego...

2 komentarze:

  1. Cudny blog Pani Iwono!!!:)Hafty prześliczne, prawdziwa uczta dla oczu!To bardzo dobra decyzja, by prowadzić bloga, bo ma Pani tyle do pokazania i przekazania innym...o np. wspaniały pomysł z tymi recenzjami książek...może i ja skorzystam z podpowiedzi co warto przeczytać?:)Najserdeczniej Panią pozdrawiam i życzę...tylko przyjemności:)))Uściski ślę, Ewa:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Patchworld - Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Moje blogowanie dopiero raczkuje, ale powolutku uczę się od mistrzów w tej dziedzinie (Pani jest w ich gronie). Zachęcam do dzielenia się z innymi opiniami o przeczytanych książkach, może kogoś zachęcimy do lektury..?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jestem wdzięczna za każde pozostawione tu słowo !